niedziela, 26 grudnia 2010

Dzien dobry bardzo!!!!

Witam wszystkich poszukiwaczy rzeczy pięknych i ciekawych. Witam również autorów i wielbicieli twórczości wszelakiej ;)
Długo dojrzewałam do tego, żeby otworzyć szuflady i podzielić się ze światem moimi skarbami. Ale w końcu zebrałam się w sobie i oto piszę na moim pierwszym blogu!
Odkąd pamiętam szyłam, dziergałam, haftowałam, malowałam, rzeźbiłam, etc.. Ostatnio wpadłam na pomysł, żeby tym różnym technikom dać wspólny mianownik i nadać im użytkową formę  i tak oto zaczęła się moja zabawa w tworzenie biżuterii.
Ostatnio uzależniłam się od koralików wszelkiego rodzaju, rozmiaru i koloru. Co wcale nie oznacza, że będzie to jedyny temat z którym się tu spotkacie. 
Mam nadzieję, że nie raz Was zaskoczę, i że moje posty zainspirują kiedyś kogoś, tak jak mnie zainspirowały publikacje Blogerek rodzimych i zagranicznych kiedy po raz kolejny szukałam hobby, a znalazłam PASJĘ :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz