czwartek, 30 grudnia 2010

Kolorowe cudeńka

Dzisiaj prezentacja weselszych i bardziej kolorowych świecidełek. Pierwsze z nich to naszyjnik "Kropelka" wykonany z różnych odcieni niebieskich, szklanych koralików i akrylowego kaboszonu techniką haftu koralikowego:


 I jeszcze zabawne turkusowo- różowe kolczyki "Landrynki" (również haft koralikowy ale nieco inaczej):



A na koniec coś z innej beczki :) Może nie tak kolorowy ale na pewno zabawny naszyjnik "Wężyk" wykonany makramą i wypleciony z mieniących się koralików: 

Przy okazji chciałam podziękować Blogowiczkom: Arkadii, Jagience i Arashi Coldwind za ich cudowne prace, które za inspirowały mnie do otwarcia nowego rozdziału w moim życiu i pokazały mi nowy kierunek rozwoju moich pasji.
Jesteście naprawdę świetne, w tym co robicie i z niecierpliwością czekam na kolejne Wasze dzieła!

A teraz życzę wszystkim SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU!







1 komentarz:

  1. Jestem zaszczycona,że wyróżniłaś mnie w swoim blogu i bardzo się cieszę,że choć w części moje prace stały się inspiracją do "otwarcia nowego rozdziału" w Twoim życiu:)
    Życzę Ci W Nowym Roku powodzenia,samozaparcia, mnóstwo cierpliwości i natchnienia w rozwijaniu swoich Pasji.Z tego co widzę haft koralikowy jak i makrama zapowiadają się wspaniale!!!!

    OdpowiedzUsuń