wtorek, 29 marca 2011

Apetyt na słodycze

Na początek chciałam się pochwalić, iż zostałam przyjęta do grona artystów ArtStacji. Już od dziś można tam nabyć niektóre z moich prac.
A teraz moje najnowsze twory :). Takie na osłodę szarej codzienności. Życzę smacznego oglądania :)

Naszyjnik Cappucino to lawa wulkaniczna oprawiona maleńkimi koralikami jablonex i podszyta naturalna skórą. Wisior zawieszony na podwójnym beżowym rzemyku moim zdaniem najładniej prezentuje się noszony blisko szyi ale gdyby przyszły właściciel był innego zdania to dołożyłam kilka centymetrów łańcuszka do regulacji

A to braciszek tego pierwszego w odwróconych kolorkach. Pyszna Czekolada (z bitą śmietaną) 

4 komentarze:

  1. Jakie to przepiękne i smakowite:)

    OdpowiedzUsuń
  2. very beautiful your creations!
    but the center stone is a white coral?
    ciao ciao lucia

    OdpowiedzUsuń
  3. Dear Lucio, I'm glad you like my work.
    This stone in the middle of is a lava.
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne połączenia kolorystyczne, wzorki też są ciekawe. Ta pierwsza praca bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń