poniedziałek, 21 marca 2011

Wiosna, ach to ty!!!

Z okazji zaczynającej się właśnie wiosny zrobiłam sobie zabawny charmsowy komplecik. Przy okazji zafundowałam sobie wprawkę z nowej dla mnie techniki chainmaille. Strasznie pracochłonne ale bardzo efektowne :)

Najpierw powstała ta oto bransoletka z koteczkami i haftowanymi zawieszkami. Tak ją polubiłam, że stwierdziłam, iż przydało by się jej towarzystwo.


I w ten oto sposób stworzyłam do niej naszyjnik z onyksami, koralikami i koteczkiem.
 Może na zdjęciach nie do końca to widać ale kolorem przewodnim wszystkich zawieszek jest jaśniutki pudrowy róż, w którym ostatnimi czasy po prostu się zakochałam!!! No i podobno jest to główny kolor sezonu wiosna-lato. Chyba po raz pierwszy w historii mój gust wpisuje się w modowe trendy :)

1 komentarz:

  1. Śliczne,śliczne "czarmsiki" oraz ciekawy i oryginalny haft na serduszku:)

    OdpowiedzUsuń