wtorek, 3 maja 2011

Abalone

Pewnego pięknego, chyba jeszcze zimowego, wieczora zaglądnęłam do pewnego sklepu internetowego i znalazłam w nim przepiękny drobiazg. W mojej głowie od razu wyświetliły się obrazy jak to cudeńko można wykorzystać. Jednak zanim pomysł przeistoczył się w przedmiot materialny (a dokładnie w naszyjnik) sporo wody w Wiśle upłynęło...
 Tą cudną rzeczą była śliczna kamea wykonana w muszli abalone. Mieni się prześlicznie i w każdym świetle wygląda inaczej. Oprawiłam ją w koraliki i kryształki Jablonex oraz kryształowe "płatki", które również zmieniają kolorki w zależności od światła.

Przy okazji powstała jeszcze delikatna bransoletka. W prawdzie nie do kompletu z naszyjnikiem ale po to by ożywić dżinsy i prostą koszulkę :)

Na zakończenie chciała bym gorąco pozdrowić wszystkich, u których dzisiaj spadł śnieg- przed chwilą, w przerwie między obrabianiem zdjęć a gotowaniem galarety, rzuciłam okiem na wiadomości i ciarki mi przeszły po plecach... zamieć śnieżna 3 maja!!!!!!!!!!!!
Takie rzeczy tylko u nas!!!
Trzymajcie się mocno i poręczy!

7 komentarzy:

  1. bardzo fajny i staranny naszyjnik ;) bransoletka też fajna- bardzo podobna do szydełkowych, ale chyba inną metodą wykonana?

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę, że Ci się podoba :)
    Technika owszem nie szydełkowa ale nie mam bladego pojęcia jak się nazywa. W każdym razie sznur jest znacznie cieńszy niż szydełkowy,przez co, w moim odczuciu bardziej, delikatny.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny naszyjnik i ta wyhaftowana ramka w formie płatków...Kamea wspaniale się w niej prezentuje!!!
    Bransoletka też śliczna:)
    Postępy w Twoich pracach widać ogromne:)
    Mój syn dzisiaj zdaje maturę,a za oknem... śnieg,
    a przecież miały kwitnąć kasztany:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki za Twojego syna i za mojego brata, i za pozostałych maturzystów również :)
    U mnie w prawdzie śniegu nie ma ale jest tak zimno, że najchętniej przedłużyła bym sobie długi weekend :)

    OdpowiedzUsuń
  5. very nice! I like these little ladies embedded ... and I also like the closing of the bracelet of your choice with great elegance!
    a warm greeting lucia

    OdpowiedzUsuń
  6. :) na kolekcje nie..na opublikowaną w koncu notkę tak:) Nadmiar pracy:) Ładny naszyjnik. Zawsze podziwalam za cierpliowsc w pleceniu tych koralikowych cudów.

    OdpowiedzUsuń